Οι Ευκαιρίες που Προσφέρει το Viber Business στις Επιχειρήσεις

Το Viber παραμένει πρωταγωνιστής στην ψηφιακή επικοινωνία στην Ελλάδα, καθώς είναι η αγαπημένη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων για εκατομμύρια χρήστες. Το Viber Business προσφέρει μια μεγάλη σειρά εργαλείων και λύσεων που μπορούν να μετατρέψουν τον τρόπο λειτουργίας και προώθησης των επιχειρήσεων.

1. Κύρια Πλεονεκτήματα για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις

  • Επαγγελματική Παρουσία: Δημιουργία δημόσιου, πιστοποιημένου εταιρικού προφίλ, όπου εμφανίζονται στοιχεία όπως ωράριο, τοποθεσία, περιγραφή, λογότυπο και στοιχεία επικοινωνίας. Αυξάνει την εμπιστοσύνη του πελάτη και ενδυναμώνει το brand αν χρησιμοποιηθεί σωστά.
  • Πλούσιο & Διαδραστικό Περιεχόμενο: Αποστολή μηνυμάτων με περιεχόμενο όπως εικόνες, βίντεο και κατάλογοι προϊόντων, μεγιστοποιώντας την προσέλκυση.
  • Άμεση Εξυπηρέτηση Πελατών: Ενσωμάτωση άμεσων συνομιλιών, αυτοματοποιημένων chatbots και προγραμματισμένων απαντήσεων για ταχύτητα και μείωση λειτουργικού κόστους.
  • Δυνατότητα Εξατομίκευσης και Μαζικής Επικοινωνίας: Αποστολή μαζικών προωθητικών ή ενημερωτικών διαφημιστικών ειδοποιήσεων και μηνυμάτων, αλλά και στοχευμένης, προσωποποιημένης επικοινωνίας βάσει CRM και προηγούμενων συναλλαγών.
  • Viber Fallback to SMS: Εγγυημένη παράδοση μηνυμάτων, καθώς σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν έχει Viber ή internet, το μήνυμα αποστέλλεται μέσω SMS.
Viber for επιχηρήσεις event
Φωτογραφία από το event του Rakuten Viber για επιχηρήσεις που πραγματοποιήθηκε 25 Ιανουαρίου 2024 στην Αθήνα.

2. Εργαλεία

  • List & Carousel Messages: Διαδραστικές λίστες επιλογών και carousels, ιδανικές για παρουσιάσεις προϊόντων ή πολλαπλών υπηρεσιών σε μία καμπάνια.
  • Viber Ads Manager: Διαφημίσεις όπου ακόμα και μικρές επιχειρήσεις μπορούν άμεσα να δημιουργούν στοχευμένες, ευέλικτες καμπάνιες, να ορίζουν δημογραφικά κριτήρια και να ελέγχουν το budget τους.
  • Omni Messaging Platform: Ενιαία διαχείριση επικοινωνίας (Viber, SMS, Email κ.ά.) μέσα από ένα interface, εξοικονομώντας χρόνο για εξυπηρέτηση πελατών και εξυπηρέτηση πελατών.
  • Αναλυτικές Στατιστικές Αναφορές: Μετρήσεις για open/read/click rates, εξαγωγή δεδομένων, παρακολούθηση των conversation, της κάθε επικοινωνίας ή καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο.

3. Πώς Χρησιμοποιείται στην Ελληνική Αγορά – Case Studies

Λιανική & E-commerce: 43% των ελληνικών εταιρειών που χρησιμοποιούν Viber Business ανήκουν στο retail/e-commerce, αξιοποιώντας τη μαζική αποστολή ενημερώσεων, προσφορών και ενημέρωσης παραγγελιών όπως οι courrier εταιρείες.

Χρηματοοικονομικός Τομέας: 14% αξιοποιούν το κανάλι για ενημερώσεις συναλλαγών, ειδοποιήσεις ασφαλείας και real-time support.

Ξεχωριστό Case Study: Η καμπάνια στεγαστικών δανείων της Eurobank μέσω Viber σημείωσε αύξηση CTR κατά 338% σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς, με περισσότερα από 1.000.000 προβολές και 29.000 clicks. Πηγή πληροφορίας ogilvy.gr

4. Σημαντικές συμβουλές για αποτελεσματική χρήση

  • Επιλογή των κατάλληλων keywords και κατηγοριών κατά τη δημιουργία εταιρικού προφίλ, ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες εύρεσή σας εντός της εφαρμογής.
  • Χρήση πολλών τύπων περιεχομένου και όχι μόνο χρήση κειμένου.
  • Ενεργή διαχείριση του επιχειρηματικού φακέλου (business chat folder) για άμεσες απαντήσεις και αποφυγή σύγχυσης με προσωπικές συνομιλίες.
  • Ανάλυση στατιστικών και δοκιμή νέων formats (π.χ. list messages, carousels) για βελτιστοποίηση της ανταπόκρισης.

Το Viber Business σήμερα, με χρήσιμα εργαλεία και analytics, αποτελεί μία αξιόλογη επιλογή για τις Ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση πελατών, να αυξήσουν τα conversions και να μεγιστοποιήσουν την παρουσία τους στην εφαρμογή στη νέα εποχή του mobile marketing.

Πηγή φωτογραφίας και μέρος των πληροφοριών