Πληθαίνουν οι καταγγελίες καταναλωτών για τον Κωτσόβολο

Τα παράπονα καταναλωτών απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών δεν είναι κάτι νέο. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια η κατάσταση έχει ξεφύγει, ειδικά με την αλυσίδα Κωτσόβολος. Πιο συγκεκριμένα, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές έχουν παράπονα από την εξυπηρέτηση της γνωστής αλυσίδας και πολλές κάνουν δημόσιες καταγγελίες.

καταγγελίες κωτσοβολος

Μόνο όπλο στα χέρια των καταναλωτών, οι αρνητικές κριτικές σε ιστοσελίδες. Κάποιοι καταφεύγουν στο μαύρισμα της αλυσίδας στο skroutz, ενώ άλλοι προτιμούν να απαντούν σε αναρτήσεις του καταστήματος στο Facebook. Παράπονα για το τμήμα service, για τις εγγυήσεις, για τον κακό χαμό με τις προ παραγγελίες του PlayStation 5 και πολλά ακόμη.

Ακολουθούν κάποιες από τις καταγγελίες που εντοπίσαμε στο Facebook:

  • “Γελοίο κατάστημα. Δυστυχώς, αγόρασα από αυτούς για δεύτερο τηλέφωνο ένα Alcatel 1s. 6 μήνες μετά το τηλέφωνο με μηδενική χρήση σταμάτησε να φορτίζει. Εφόσον είχε διετή εγγύηση τους το πήγα. Με καλούν την άλλη μέρα για να υπογράψω κάτι χαρτιά, ξαναπάω από του διαόλου την μάνα. 1.5 μήνα αργότερα με καλούν για να μου πουν πως το κινητό έχει πρόβλημα. Πλακέτας και δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση. Αν θέλω να μου το φτιάξουν να πληρώσω…. 120 ευρώ( σημείωση 93 έκανε το κινητό καινούργιο). Κράτησα την ψυχραιμία μου και δεν είπα κάτι στον υπάλληλο που επικοινώνησε μαζί μου, γιατί προφανώς δε φταίει αυτός για την άθλια εταιρεία στην οποία εργάζεται.Το κερασάκι ήταν πως με ξανακάλεσαν για να μου πουν πως αν επιθυμώ να παραλάβω τη χαλασμένη συσκευή που δε μου έφτιαξαν, θα πρέπει να τους καταβάλω και 10 ευρώ! Φυσικά, δεν έχω σκοπό να το κάνω, για λόγους αρχής. Το μόνο που μπορώ είναι να γνωστοποιώ την κατάσταση σε όποιον καταναλωτή προς γνώση του, μην ποντάρει στην εγγύηση τους και δίνει έξτρα λεφτά, ας πάρει από το διαδίκτυο φθηνότερα.”
  • “Ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα. Έχετε κατακλέψει τον κόσμο με τις προ παραγγελίες”
  • “Ξεμπροστιάστε τους, έτσι πρέπει όταν δε σέβεστε τον καταναλωτή ειδικά αυτές τις εποχές…”

Φυσικά, οι αρνητικές κριτικές είναι ένας μοχλός πίεσης προς τις αλυσίδες, μέχρι αυτές να σοβαρευτούν. Ωστόσο, για σημαντικές υποθέσεις θα προτείναμε την ενημέρωση του συνήγορου του καταναλωτή.

πηγή